2011. szeptember 7., szerda

Én elmentem a vásárba félpénzen ... Mit egyek? 50 gramm szénhidrát

Ó, az ebéd, de nagyon jókat ettem néha - ha jól osztottam be a CH mennyiséget. Máskor meg, ha inkább olyat ettem, amit nagyon szerettem volna, de sok szénhidrátot tartalmaz, hát akkor kicsit éheztem :)

Lássuk csak, mi fér bele az 50 grammba :)

1. csontleves sárgarépával (5 dkg) , tésztával (1 dkg) - 11 ch; sült csirke comb, rizzsel (5 dkg ) 39 ch
2. főtt marhahús vadas mártással (22 ch) 4 dkg spagettivel (30 ch), diabetikus szörppel
3. natúr csirkemell francia salátával (28 ch) 1 szelet cukormentes almás pite (22 ch)
4. gyümölcsleves (14 ch), burgonyasaláta 10 dkg krumpliból, lila hagymával (20 gr) pulykacombfilé sütve, 1 cukormentes francia krémes (15 ch)
5. vegyes zöldségleves (11 ch), natúr halszelet héjában sült burgonyával (20 ch), 20 dkg őszibarack (18 ch)
6. spenót (48 ch) tükörtojással

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése